نوشته شده توسط : breketid

سهیلا نوری، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از هفتم تیر ماه سالجاری به مدت چهار روز در استان گلستان برگزار خواهد شد.

به گفته وی آذین مسروری ، منا حیدری ، فاطمه خلیلی خشنود و نرگس انصاری ، به عنوان ورزشكار و سهیلا نوری و الهام زرین آبادی نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست تیم اعزامی از زنجان را تشكیل می دهد.

نوری تصریح كرد: این بازیكنان با انجام تمرینات لازم و كافی زیر نظر مربیان مجرب و توانمند استان زنجان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و انتظار می رود با دست پر از این رقابت ها برگردند.

****فدراسیون ورزش های همگانی در نظر دارد برای نخستین بار به صورت همزمان همایش پیاده روی و مجمع سالایانه ورزش های همگانی را در رامسر برگزار كند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی،برای اولین بار در حاشیه برگزاری هشتمین همایش پیاده روی خانوادگی، مجمع سالیانه این فدراسیون نیز در رامسر برگزار خواهد شد.

برهمین اساس، هشتمین همایش پیاده روی خانوادگی فدراسیون ورزشهای همگانی ساعت 7 روز جمعه 2 تیرماه در مسیری به طول تقریبی 3 كیلومتر با حضور 'حمید سجادی' معاون امور ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رییس مجامع فدراسیون ها، 'علی مجدآرا' رییس فدراسیون ورزش های همگانی و تنی چند از مدیران وزارت ورزش و جوانان و سایر مسوولان سیاسی، نظامی و ورزشی استان مازندران برگزار خواهد شد.

****بوشهر- مسابقات والیبال رده سنی امید منطقه چهار كشور روز سه شنبه با حضور شش تیم درسالن دو هزار نفری فجر بوشهر آغاز شد.

رییس هیات والیبال استان بوشهر گفت: در این مسابقات كه تا صبح جمعه ادامه خواهد یافت تیم های والیبال امید استان های بوشهر، هرمزگان، كرمان، یزد، فارس و كهكیلویه و بویر احمد در 15 بازی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بهنام ابولی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مسابقات درپنج منطقه كشور برگزار و دو تیم برتر هر منطقه به لیگ دسته اول، تیم های سوم و چهارم هر منطقه به لیگ دسته دوم و تیم های پنجم و ششم هر منطقه به لیگ دسته سوم والیبال امید كشور راه می یابند.

وی اظهارداشت: هر روز سه بازی درنوبت بعد از ظهر درساعت های 16، 17و30 و 19 برگزار می شود كه بازی های تیم بوشهر ساعت 17و30 دقیقه برگزار می شود.

رییس هیات والیبال استان بوشهر بیان كرد: در سه بازی انجام شده تیم هرمزگان 3 - 3 با كرمان مساوی كرد، تیم بوشهر3 بر 2 تیم یزد را برد و فارس 3 بر 1 كهكیلویه و بویر احمد را شكست داد. ك/3

632/539597/522





:: برچسب‌ها: دوستان , هنر , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: